Tänään oli Nitan treenit, ja ratatreenit kyseessä. Meitä oli paikalla 4 koirakkoa. Radan rakennukseen meni vähän enemmän aikaa, mutta toisaalta omalla vuorolla oli enemmän aikaa kun meitä oli puolet porukasta vaan treeneissä. Radalla oli 20estettä, mm. kaikki kontaktit. Tehtiin eka nollalla läpi, ja korjattavaa oli vähän, lähinnä muutama käännös pienemmäksi.

Alun pakkovalssi oli kuulemma super hyvä, hyppäs ihan siivekettä nuollen yes Kaikki kontaktit otti Nita tosi hyvin, ei himmannu ollenkaan vaan hyvällä vauhdilla 2o2o smiley Välistäveto onnistu hyvin ja sen jälkeinen persjättö ja vienti pimeseen putkikulmaan hyvä. Tää välistäveto-pimee putkikulma mietitytti mua rataantutstumisessa, mietin siihen ensin valssia, mutta kun Matilta sitten kysyin mielipidettä, niin totes heti että ei kun persjätöllä. En oo ikinä tehny tollaseen kohtaan persjättöä, mutta se toimi törkeen hyvin. Täytyy jatkossa käyttää jos tulee radalla tollasia vastaan. Puomin alla olevasta putkesta mentiin hypyn  kautta keinulle, tässä kuulemma hypyn kiertäminen toisesta suunnasta olis ollu parempi, koska silloin ei tullu puomin ylösmeno ja putki houkutuksena niin lähelle. Eli tokalla kierroksella sitten kierrätin hypyltä 16 keinulle 17, eri kautta, toimi joo paremmin. Kepit Nita haki hyvin ja kuulemma vauhtia on tullu paljon lisää talvesta, jess! No huomaisn kyllä itekkin, mutta kiva se on kuulla kouluttajiltakin. Toisella kierroksella tekniikka ei kepeillä ollutkaan enää niin hyvä, eli pitää muistaa treeneissä että ihan vaan 1-2 toistoa, hyvällä tekniikalla niin kyllä se siitä. Niin ja tokalla kierroksella muutin putkesta hypyn kautta A:lle kierrätyksen jaakotukseen , jolloin sain taas kaarosta pienemmäksi. Ja asia mistä olen ylpeä on se, että mä vihdoin en lähtenyt liian edelle ohjaamaan, vaan maltoin odottaa, eli ei liikaa vedätystä. Eli vauhtia saatiin huomattavasti lisää kun en mennyt liikaa edelle. Mä taidan pikku hiljaa oppia smiley Mutta Nita oli kyllä aivan mahtava, tyyppi oli ihana ohjattava heart