Ihanaa kun on pakkasta ja lunta. Ei olla vähään aikaan pellolla käyty kun ei sinne syksyllä voi mennä kun on niin mutaista. Eipä se muta muuta haittaa, mutta kun sinne pellolle joutuu hyppäämään ojan yli niin useampaan kertaan oon lentäny persuuksilleni kun ojan reunat on olleet mudasta liukkaat, nytpä ei sellasia ongelmia oo. Nita on nyt lumen tultua ihan villiintynyt . Hyppii, pomppii ja saa muutenkin hepuleita ulkona. Tänään kun pellolla rämmittiin, kun polkua ei vielä ollut, niin ajoittain upposin jonkin verran lumeen ja eiköhän Nita ensin kaahottanut mun ohi ja sit tulikin takasinpäin ja hyppäs mua vasten niin että horjahdin ja kaaduin lumeen . Se oli varmaan aika koomisen näköstä! Nita ontu pellolla vasenta etusta pahannäkösesti ja kun tassua pääsin tutkimaan niin varpaiden välit oli täynnä lumipaakkuja ja jäisiä sellasia. Nita oli siis ite eka yrittäny saada niitä nuolemalla/ puremalla pois ja lumethan oli vaan jäätynyt pahemmin kiinni. Jouduin käsin lämmittelemään paakkua jotta sain sen pois. Tän operaation jälkeen ei enää ontunut. Pellolta kun päästiin niitylle niin löydettiin keppi ja sehän oli Nitan mielestä ihan loisto juttu. Heittelin sit neidille keppiä ja neitihän kirmas kepin perään vaikka kuinka monta kertaa, eipä kylmä viima neitiä haitannut.

Pitäis ottaa kamera joku päivä lenkille mukaan niin sais talvikuvia, mutta viikolla on jo niin pimeetä kun pääsen töistä niin ihan turhaan sitä nyt kantaa mukana, ehkäpä sit viikonloppuna. Lauantaina mulla meneekin suurin osa päivästä Purina areenalla kun oon töissä HAU:n kisoissa, mutta sunnuntaian vois vähän yrittää kuvata...