Eilen olin HAU:n kisoissa töissä, vitsit mä kyllä tykkään tosta seurasta! Se on vaan niin kivaa olla mukana seurassa jossa saa hyvää koulutusta (suur kiitos vaan koutseille) ja saa osallistua seuratoimintaan just niin paljon kun haluaa. Mä oon oppinu agilitystä niin paljon enemmän kun oon saanu olla mukana kaikessa toiminnassa, talkoo työt on musta niin jees  mä teen todellakin mielelläni noita talkootöitä koska siellä oppii paljon ja toiseks siitä hyötyy paljon. Mulla on ihan just kasassa Nitan talvikauden treenimaksut, ja kaiken sen oon tehny talkootöillä. Kisoissa ja esteiden kunnostustalkoissa oon ollu mukana, ja saanu tehä erilaisia tehtäviä, muutamat tehtävät on ollu kivempia kuin toiset mutta kaikki on tietty yhtä tärkeitä jotta kisat viedään kunnialla läpi. Eilen sain oppia taas uusia juttuja, pääsin tuomarin sihteeriksi viralliselle radalle. Meillä on tainnu olla niin että tuomarilla on aina kaks sihteeriä ja nyt pääsin tähän hommaan ja sehän oli oikeen mielenkiintoista. Hau openin vika päivä oli siis eilen ja päivä venyi aika pitkäksi. Seppo Savikko oli tuomaroimassa ja aika lepsu oli ihanneaika, hitaallakin koiralla olis saanu LUVAN jos olis puhtaan radan tehny ja niitä nollia tulikin aika monta ja sehän on aina mukavaa. 

Tänään olin aamulla Purinan ulkokentällä treenaamassa, toivoin että olisin päässyt treenaamaan Sepon eilistä rataa, mutta se oltiin jo muokattu uuteen uskoon ja sillä kentällä treenasi sellasia jotka on viikonloppuna menossa maajoukkue karsintoihin joten ei edes viitsitty kysyä josko sinne puolelle olis päässyt. Jäätiin sitten toiselle kentälle jossa oli eilinen möllihyppäri, helppo rata, jossa kumminkin mölli radaksi jonkin verran haastetta. Loppuun otin keppejä vielä yksittäisenä.

Päivällä käytiin Puolarmaarissa moikkaamassa Satua, Stefania ja Taraa ja Sissiä. Oltiin sovittu Sadun kanssa treffit kun olivat tänne asti eksyneet Kokkolasta. Tytöt pääsivät niitylle leikkimään, tosin ei ne siinä paahteessa kovin paljoa leikkineet, jonkin verran Sissi ja Demi sekä Sissi ja Nita leikkivät, mutta huomattavasti vähemmän kuin mitä olin ajatellut. Tajusinkin että Demi ja Sissi ovat serkkuja keskenään ja jonkin verran yhtäläisyyksiä niistä löytyykin, lähinnä luonne puolelta sekä korvista . Niin ja niille tiedoksi jotka eivät tiedä, niin Nita ja Tara ovat täyssisarukset. Oli kyllä todella kiva nähdä Taraa, on se kyllä kovasti rauhoittunut viime näkemästä, tosin Taralla oli valeraskaus joten sekin tietty vaikutti asiaan. Sissiä en muistaakseni ole nähnyt pentuajan jälkeen joten oli kiva nähdä myös nuori neiti. Aivan ihania ovat molemmat  Suur kiitos Sadulle ja Stefanille kun jaksoitte tulla tänne meitä moikkaamaan, oli todella mukava nähdä .