Viikolla ollaan vaan lenkkeilty, mitä nyt vähän tokoliikkeitä lenkin yhteydessä. Eilen todella hienoa seuraamista, tiivistä ja intensiivinen katsekontakti. Lyhyitä paikallamakuita, hyvin on mennyt, hiljaa ja rauhassa.

Tänään aamulla ajeltiin Hyvinkäälle treeneihin. Viime viikon toiveita oli kuunneltu ja tänään paaljon ohjaustreeniä. Samalla radalla treenattiin sekä valssia että takaaleikkauksia. Kummatkin sujui tosi hyvin, tosi nättejä ja tiukkoja käännöksiä. Tehtiin myös rataa peilikuvana, joka uutta mulle. Meni hetki ajatellessa missä kohtaa mikäkin ohjaus tuli, hyvin sujui kumminkin. Tänään ihmetyksen aiheena oli riman pudotukset. Nita ei juuri koskaan pudottele rimoja, mutta tänään ekalla radalla niitä tippu jatkuvasti. Syy löytyi ja kenen muukaan vika se olisi ollut kun mun... ohajuksessa vikaa. Laskin ohjaavan käden liian nopeasti alas jolloin Nita tiputteli rimoja kun laski tassuja alas ns. mun käden mukaan. No onneks Mimmi sen huomas koska en ite sitä tajunnu, tulipahan korjattua sekin. Itsenäisesti treenasin keppejä, pariinkin otteeseen. Ja enköhän mä taas tehny samaa virhettä kun niin monta muutakin kertaa... eli kun jokin asia onnistuu todella hyvin nii pitäisi lopettaa siihen eikä enää jatkaa, mutta mitä mä teen. Otan vielä tunnin lopuks vähän keppejä kun alkuun meni niin hyvin ja lopputulos oli se etää virheitä tuli ihan tuhottomasti, meni siinä sit hetki että Nita sain kepit pujoteltua ilman virheitä. Koska mä opin??? Loppuun vielä pituus täyspitkänä. Ei olla koskaan menty täyspitkää pituutta, mutta tänään sit kokeiltiin ja hyvinhän se meni, ei mitään ongelmia. Oli muuten taas tosi kivat treenit, kiitos Mimmin.

Hyvinkäältä ajeltiin vielä Monicalle kyläilemään jossa Nita pääsi leikkimään Bonnien, Kasperin ja Ellan kanssa.