Päivitykset on taas jäänyt tekemättä, joten mitään tarkkoja muistiinpanoja ei ole luvassa. 

Demin kuulumisista sen verran, että tytöltä on hampaat vaihtunut kovaa vauhtia. Tällä hetkellä oikeanpuoleinen alahammasrivistö huutaa tyhjyyttä. Etuhampaat ja alakulmurit vaihtui jo aikaisemmin, mutta nyt on vuorossa loput hampaat ja tyhjää on ja paljon. Vasemman puoleiset hampaat ei ole lähtenyt joukolla, joten sinne on aina hampaita kerennyt tulla ennen kuin seuraavat on lähtenyt, mutta oikeella puolella eletään omaa elämää. Ylhäältä on hampaita myös lähtenyt, tasaiseen tahtiin, mutta vas. kulmuri on vielä paikoillaan vaikka viereen kasvaa jo uusi. Olen siis vähän heilutellut maitokulmuria jotta jo päästäisi irti, ja hyvältä kyllä näyttää . Olen saanut kolme hammasta talteen, kun viikonloppuna löytyi olkkarin pöydältä hammas, oli mokoma syönyt pöydän reunaa ja jättänyt todistusaineet pöydälle ja tänään leikkiessä lensi kaksi hammasta lattialle. Nyt on siis kummaltakin koiralta hampaita tallessa 

Demi on edistynyt hurjasti sivulletuloissa, pieni käsiapu vaan eikä enää tarvii namia olla kädessä, kun tulee innokkaasti ja saa siis palkan vasta kun on pa:ssa. Maahanmenot on myös vähän nopeemmat ja nyt ei enää ole valahtanut lonkalle. Kapulan pito sujuu jo paremmin eli pitää pidempään ennen kuin irrottaa (yritän myös sanoa "irti" ettei ehtisi tiputtaa omin luvin). Ruudut on myös hienoja, menee niin innoissaan!

Nita on lähinnä treenannut seuraamisen käännöksiä paikoillaan, ja ne sujuu jo kivasti. Peruutuksissa ollaan edetty niin että kun peruutan muutaman askeleen niin muistaa jo välillä tulla perusasentoon eikä jää vain seisomaan mun viereen. Kaukoja treenataan päivittäin, i-s vaihto sujuu jo pikkuriikkisen paremmin ja m-s mennään jumpaten.

Eilen oli sitten HAU:n treenit, meitä oli paikalla kolme joten aikaa oli paljon ja sitä me kyllä tarvittiinkin. Tehtiin rataa jossa treenattiin pakkovalssia, ennakoivaa valssia sekä kepeillä leyeröintiä. Voi että oli tuskasen vaikeeta! Alkurata meni hyvin, alkuun pakkovalssi + jaakotus, tää suju tooosi hyvin ja Nita luki hienosti mun ohjausta, mutta radan puolestavälistä alkoi ongelmat. Putkesta tultiin ulos ja sitten tehtiinkin sellannen kaarros jossa 4 estettä ja ite ei saanu mennä sinne esteiden sekaan kun piti kauempaa tehdä se ennakoiva valssi, no ongelma oli a) mä olin eka edellä kun Nita tuli putkesta ulos ja sit vedin liinat kiinni kun piti tehdä sitä ennakoivaa valssia ja eihän se Nita irtoo jos mun vauhti yhtäkkiä töksähtää! (= en osannut ajoittaa mun liikettä niin etten hidastanut Nitaa) b) Nita ei irronnut tarpeeksi. Tai kyllä se sit irtos kun annoin "eteen" käskyn, vaikka tätä käskyä oon käyttäny vaan suoralla, mutta kuulemma voi ja pitää käyttää myös karteessa. Niin eli siis tehtiin hetki vaan "eteen" käsky harjoitusta tähän kohtaan, eli Nitalle heitettiin pallo siihen kartteeseen ja tää autto, hyvä. Toinen vaikee kohta oli sit toi leyeröinti. Eli koira lähetettiin umpikulmaan kepeille ja melkein loppuun pysty kulkemaan koiran vierellä, mutta vikat välit piti leyeröidä ja koiran piti tehdä kepit loppuun. Tässä ongelma oli a) Nita ei pujottele kunnolla jos jään taakse, mikä olis ollu välttämätöntä jotta olis ollu helpompi leyeröidä niin että pääsee peittämään väärän esteen b) mun oma ajoitus oli surkea, en saanu tätä tehtyä koska olin aina Nitaa edellä kepeillä just sen verran että kun kepit loppu ja tuli leyeröinti niin Nita tuli just sen verran mun perässä että luki mun ohjauksen persjättönä jonka teki kyllä toosi hyvin ahtaassa paikassa.  Tän päivän treenistä jäi kyllä pitkästä aikaa epätoivonen fiilis Kepit, ei oo itsenäiset eikä varmat. Mitä useamman toiston jouduin peräkkäin tekemään sitä epävarmemmaksi muuttui Nitan pujottelu ja ei siis etene kepeillä ellen ole vieressä tai edellä (kestää sivuttais etäisyyttä kunhan en ole liian kaukana edellä). Niin ja irtoamistreenejä paljon lisää ja siis kaarteissa, koska suoraan kyllä irtoaa.

Loppuun vielä muutama kuva viikonlopulta:

Nita 

Demi pari päivää vajaa 5kk (edelleenkään ei olla seisomista harjoiteltu, tulis kyllä tarpeeseen kun vaan viittis...)

Vempula vauhdissa  Rakkaalla lapsella on monta nimeä..