Aamupäivällä tokotreenit Malminkartanon nurtseilla, Ansun opissa. Demin kanssa jatkettiin noutoja, jota myös viimeksi tehtiin. Oon tehnyt näitä kotona, mutta olin yhdistänyt kaksi eri treeniä yhdeksi, voi paska! Joten tehtiin oikeestaan aika samaa kuin viimeks ja sain uudet selostukset siitä mitä mun olis pitäny tehdä...  Eli noudoissa treenataan nostoja ja sitten vauhtinoutoja pidemmällä matkalla. Demi oli kyllä aika pätevä, eka setti meni pikksen huonosti, mutta tokassa setissä teki jo hienoja vauhtinoutoja, ei heti tiputtanut kapulaa. Vaihdoin muuten sen vauva noutokapulan ihan kunnolliseen, tai siis nyt tehdään ohjatun kapuloilla. Ja vauhtinoudoissa vaihdoin "hyvä" sanan "vau" sanaan, eli "vau" sanalla merkkaan että teki hienosti ja saa päästää kapulasta irti. Hieno sanaa käytetään muissa yhteyksissä. 

Malminkartanosta jatkettiin Pian kanssa matkaa Vaakkoin ulkoilualueelle Vihtiin (?). Ulkoiltiin pari tuntia ihanissa maisemissa ja koirat sai juosta vapaana koko lenkin. Kierrettiin järviä ja koirat pääsi uimaan, mentiin myös itse kun vesi oli lämmintä ja oli pikkasen kuuma. Nita ja Demi ei ollu kovin innoissaan uimisesta, mutta kummatkin ui. Nita, Demi ja Sona myös leikki yhdessä, sulassa osvussa . Kiitos Pia kun näytit meille tuon paikan, sinne mennään kyllä jatkossa. 

Tein vielä illalla paperille listan liikeistä ja niiden palasista. Nyt sitten vaan laittamaan rastia ruutuun kun jotakin palasta on treenattu, eli melkein joka päivä pitäis muutamaan kohtaan saada rasti. Jospa mä nyt paremmin muistaisin treenata kaikkia liikkeitä ja niiden palasia ja näkisin kuinka paljon mä oikeesti mitäkin teen.