Aamupäivästä Sirkuskentälle, jossa Pian järkkäämä Ansun treeni. Demi pääsi siis ihan pro-koulutukseen ja mä myös .  Aloitettiin ihan vaan juttelulla, kerroin vähän mitä oon Demin kanssa tehny ja vähän jutuista jotka mua mietityttää. Sain paljon vinkkejä ja miettimisen aihetta, kiitos siitä. Sit hainkin Demin autosta ja alkuun vähän leikittiin. Demi leikkii kivasti, mutta mä en vaan osaa vielä leikkiä sen kanssa kunnolla, mutta kyllä treeni tähän varmasti auttaa, löydetään tähän yhteinen sävel. Sit Ansu katto vähän sivulletuloja, kun mun mielestä on vähän hankalaa saada Demi hyvin siihen perusasentoon. Sain vähän apua, miten ohjata ja kyllähän se jo paremmin ja suorassa siinä siihen sivulle tuli . Perusasennossa kun oli niin palkkasin myös siinä pysymisestä ja neiti piti myös kivasti kontaktia . Lopuksi vielä vauhtiluoksetulo, hienosti tuli, mutta mun täytyy kiinnittää huomio palkkaukseen. Ja vähitellen pitää siirtyä luoksetuloon jossa juoksen pois, pysähdyn Demiä päin, kutsun ja lähden uudestaan juoksemaan.  Vähän vielä leikkiä ja sitten autoon odottelemaan toista kierrosta. Tokalla kierroksella vähän sivulletuloja ja perusasennossa pysymistä ja sen jälkeen ruutua. Pia vei lelun ruutuun, mutta Demi lähtikin Pian luokse eikä ruutuun. Otettiin uudestaan ja nyt meni ruutun lelua hakemaan. Uudestaan tuplasti kauempaa ja hienosti meni ruutuun. Demi oli tosi taitava kun jaksoi hienosti keskittyä kuumuudesta huolimatta. Oli todella kiva saada vinkkejä ja miettimisen aihetta. Kiitos Pialle kun järjestit treenit!

Alku illasta otin Demin kanssa sivulletuloja, sujui hyvin. Palkkasin sivulletulosta ja kun piti kontaktia jonka jälkeen vapautin. Myös liikkeestä maahanmenoja muutama toisto, nämäkin hyvin. Sitten Demi pääsi portin taakse kun otin Nitalle kaukoja. 5m päästä i-m-i, hyvin. Tän jälkeen ihan läheltä i-s, jotka todella kivoja, etujalat pysy ihan paikoillaan. Sitten seuraamisen sivuaskeleita. Eka vasemmalle, eka yritys huono, jäi todella vinoon. Otin uudestaan ja annoin käsiavun kun olin ottanut askeleet ja nyt tuli suoraan sivulle. Muutama toisto näitä vasemmalle, hyvin. Sitten otin oikeellee, nää on jotenki vaikeempia. Jäi todella vinoon eikä eka lähtenyt mukaan. Namilla ja kädellä kun avustin, niin muisti taas jutun juonen ja alkoi sujumaan hienosti