Tänään oli todella pitkästä aikaa agilitykisat mulla ja Nitalla. Ollaan viimeks kisattu tasan 1/2 vuotta sitten, hui. Oikeesti mua jännitti ihan sairaasti, mun hermoille ei tee yhtään hyvää tällaset pitkät kisatauot kun sit mua vaan jännittää entistä enemmän.

Lähdin jo aamusta Kirkkonummelle Emman ja Kiiwin seuraksi, katsoin maxi 1 radat jonka jälkeen ajoin kotiin. Neljältä lähdin Kirkkonummelle uudestaan Nita mukanani ja tsemppareina Kirsi ja Nooa. Oltiin ajoissa paikanpäällä, kakkosetn mnit vielä radalla joten ehdin pikkasen shoppailemaan. Demi sai oman villaloimen, sellasen englantilaisen, kaikki heppaihmiset taitaa tietää mitä tarkotan, sellanen keltaraidallinen paksu villaloimi. Demi sai siis oman kun Nitallakin on ja oon todennu sen sairaan hyväksi treeneihin ja kisoihin. Oikeesta villasta noiden karvat ei yhtään tuu sähkösiks  

Tuomarina toimi Anja Savioja, radat oli aikalailla samanlaisia kun ykkösen radat, muutama este vaihto paikkaa ja esteiden hyppykulmat oli vaikeampia ja oli muutama takaakierto ym. mitä ei ykkösissä ollut ja aiaka oli tiukempi kuin ykkösissä niin kuin pitääkin. Aloitettiin B-radalla, tutustuminen sujui hyvin ja mulla oli luottavainen fiilis rataantutustumisen jälkeen. Rata menikin oikeen mukavasti, Nita liikku reippaammin kuin aikasemmin ja kaikki tuntu hyvälle, päästiin rata läpi nollalla ratavirheellä, mutta yliaikaa tuli 3,18 sek. Harmillista, mutta aika oli tosi kova ja Nita meni kyllä kohtuu lujaa, koska Nitan aika oli 5 paras, ja nopein aika - 6sek. eli ei mitään hirveitä ajan alituksia, vaikka luokassa oli aika nopeita koiria. Eli meidän tulos 0vp + 3,18 eli tulos 3,18 vp ja sija 5/36. Mä oon kovin tyytyväinen tohon rataan, ohajsin just niin kuin olin suunnitellut ja Nita toimi hyvin  A-rata ei myöskään ollut mitenkään vaikea, sellanen kiva. Alku vähän tuntu hankalalle, mutta rataantutustuminen meni taas kivasti. Nitan kanssa tsemppi päälle ja tehtiin toinenkin nolla ja nyt ei tullut edes aikavirhettä  Eli A-radalta tulos 0vp -1,05sek. sijoitus 7/33. Eli kaksi ratavirheetöntä nollaa, tän päivän saaliina, ja mä oon todella tyytyväinen vaikkei LUVA:a saatukkaan. 

Kirsi muuten videoi siis meidän radat, joten lisään ne tänne kunhan ne saan. Kiitokset vielä Kirsille ja siskolleni Lealle, tsempityksestä ja kisaseurasta!