Veckorna far med full fart och Demi växer och växer. Demi och Nita har blivit riktigt goda vänner och de leker varje dag många gånger. Till min lycka har Demi börjat sova lite mera om nätterna, nu vaknar hon mellan kl. 5-6:30 istället för kl.4. Direkt hon vaknar är det dags för lek, hon springer runt i vår lägenhet med leksaker i munnen eller så väcker hon oftast också Nita, så att de härjar tillsammans, min busungar . Demi äter fortfarande med god apptit, hon skulle äta hur mycket som helst och gärna också Nitas mat. Demi äter Royal Canin Medium Junior tillsatt med lite rå kött. Köttets andel är bara en tesked, så att hon får lite bara smaka. På promenader börjar det redan gå bättre tillsammans. I början hängde Demi hela tiden på Nita och hoppade och skuttade, men nu börjar det se riktigt bra ut. Största delen av promenaderna får hon springa fritt då vi är på ängen eller i skogen. I början var Demi bara efter Nita, hon brydde sig inte så mycket om mig, där var Nita var där var också Demi, oberoende var jag var. Nu har Demi börjat se efter var jag är, ifall hon blir lite mera efter mig eller springer mycket före mig, så håller hon ändå lite koll på var jag är och springer till mig. Demi är en mycket självsäker liten hund!