meidän rakas Nita täytti 4-vuotta heart 

PALJON ONNEA NITA ja kaikki Black Chips C-pentueen tytöt ja pojat!

Taas on vuosi kulunut ja ikää tullut lisää. Nita on edelleen leikkisä, iloinen ja treeni-intoinen kaveri. Tänäkin vuonna olisi tarkoitus vähän käydä toko kokeissa sekä agility kisoissa. Yhdessä tekeminen ja oleminen on se tärkein juttu ja niiden ehdoilla edetään.

Toivottavasti saamme viettää monta yhteistä vuotta lisää tämän ihanan neidin kanssa. 


Kävimme tänään myös Hyvinkään koirauimalassa. Olin ajatellut ottaaa mukaan Nita ja Demin, mutta Nita päätti jäädä kotiin cheeky Kun olin kamat pakannut kasaan ja olimme lähdössä oli Nita sitä mieltä että hän jää mielummin kotiin, hiippaili omaan petiin ja oli ihan hissukseen, vähän siihen tyyliin et mä oon täällä jo nukkumassa eikä mua tartte häiritä.. Nojoo, Nitalla oli synttärit joten ajattelin että tällä kertaa on ihan fine että neiti itse päättää tuleeko mukaan vaiko ei. Eli lähdettiin sitten Demin kanssa kahdestaan. Pialla oli mukana Martti, eli kaksistaan saivat uida. Tosin Demi ehkä ennemminkin joutui. Viime kerralla meni altaaseen ihan mukavasti, tänään löi liinat kiinni saman tien, höh! Yritin suostutella ja kehua ja sitten komentaa... ihan helppoa ei ollut ja lopputlos oli se että jouduin useamman kerran nostamaan Demin rampille jotta sain neidin veteen. Loppuajasta meni jo pelkällä käskyllä. Demi on kyllä semmonen tyttö jolla om OMAA tahtoa ja sen kyllä osaa näyttää. Pieni teini on meillä täällä kotona tällä hetkellä...