Aamupäivästä Tuomarinkylän vinttikoirakeskuksen parkkikselle tokoilemaan Pian kanssa, Kirsi oli myös mukana liikkeenohjaajana. Nitalle otin metallinoudon, tyytyväinen olen, vaihtoi raviin vasta mun lähellä eli aloitti palautuksen laukalla. Nyt sitten tähän loppu palautukseen alan kiinnittää huomiota jotta vauhti säilyy loppuun saakka. Hyppyä avoimen tyyliin, ja voi apua mitä Nita onkaan keksinyt. Hypää kyllä, mutta todella vinoon ja kaiken lisäks tarjosi istumisen sijaan makuuta?! Niin ja hyppy takasin ei myöskään oikein onnistunut kun tuli esteen ohi. Kun näitä sitten yritettiin korjata niin Nita hyppää yli ja heti takasin, eli ei istumista, kiva. Jätin tän väännön kesken ja tein muuta väliin ja lopuks otin uudestaan hypyn ja kun istu käskystä esteen toiselle puolelle, palkkasin ja lopetin. Kaukoja otettiin myös. Hyvät vaihdot, tosin mulla oli omia ongelmia. Mun suullinen käsky ja käsimerkki ei tuu samaan aikaan, joten voidaan tulkita tuplakäskyksi, paska. En tiedä pitäiskö tätä nyt sit hemmetti treenata peilin edessä . Liikkeestä seisominen, hyvin. Paikallamakuu x 2. Eka Martin kanssa. nita oli alkuun hiljaa, mutta olisko ollu reilun minuutin jälkeen niin alko huutamaan, tulin pois piilosta, mutta meninkin takasin kun ei saa palkata huutamista, jotens it odoteltiin että neiti on hiljaa jotta pääsee palkkaamaan, ja kyllähän se siitä hiljeni. Tässä ekassa oli aikaa ehkä 2 min 30 sek? Toka paikallamakuu vähän myöhemmin Sonan kanssa. Huuto alko huomattavasti nopeemmin, piilossa pysyin ja kun oli hiljaa kävin palkkaamassa kai (en muista varmaksi), takasin piiloon jatkamaan ja kun oli hiljaa niin tulin hetkeks esille ja kehuin. Nyt aikaa kai 3-4 min. Kerrankin pidin kiinni siitä mitä olin miettinyt ja homma pysy hanskassa enkä tehnyt kaikkea mahdollista.  Iso kiitos Pialle ja Kirsille treeniseurasta ja avusta!

Edellisen päivityksen jälkeen oon ottanu 2 krt paikallamakuuta piilossa, aikaa oon ottanu 2 - 3,5 min. Hyvin on ollut hiljaa ja levollinen, tosin sitä häiriötä ei oo ollu. Nyt vaan jatketaan niin ehkä vielä joku kaunis päivä Nita on hipi hiljaa paikallamakuussa.

Treenien jälkeen SCY:n kokoukseen. Ihan kiva kokous ja kakkuakin oli tarjolla, eli kannatti osallistua .