Yllä päivän rata. Oli ihan mukava rata, tuli taas tunne että osataan, ei tarvinnu päätä puhki miettiä eikä apuakaan tarvittu. Keksin siis ite ihan toimivat ratkaisut. Otin Nitan vastasella vastaan puolessavälissä putkea ja heitin putkeen. Putken aikana lähin jo etenemään kolmoselle. Nelosen jälkeen tein valssin A:lle jotta pääsin vaihtamaan puolta. Kontaktit suju hyvin. A:lta hyvin muurille ja lähetys kepeille. Haki kivasti kepeille ja vauhti oli  hyvä, lähetys renkaaseen. Hakee renkaankin hyvin. Ekalla kierroksella tiputti riman esteeltä nro. 9. Menin ite liian pitkälle jolloin nitan hyppy käänty jotenki huonosti. Otin uudestaan niin että lähetin Nitan ysille kauempaa ja käänsin omaa kroppaa paremmin ja ajoissa, nyt rimat pysy ylhäällä ja tiukka käännös. Kympiltä takaaleikkaus putkeen ja vasemmalla ohjaten pituuteen ja siitä kropalla ja vasemmalla kääntäen kolmelletoista josta takaaleikkaus putkeen (14.) Puomilta jäi toinen kontakti tekemättä, otettiin uusiks, nyt meni kontaktit ok. Kerroin Tarjalle et en oo ollenkaan nyt tyytyväinen puomin kontaktiin koska kisoissa (epiksissä) kun on korkeemassa vireessä tahtoo puomin kontaktit jäädä. Mietittiin hetki juoksukontaktien vaihtamista, mutta päädytiin nyt kumminkin siihen et jatketaan samalla tavalla. Tosin nyt on pakko muistaa laittaa JOKA kerta puomin jälkeen se nami jotta saa päähänsä et aina pitää tarkistaa löytyykö nameja. Kun ettii nopeesti sen namin, niin tulee ravilla alas ja näin ollen tekee kontaktit. Jatkossa jos jään nitasta jälkeen puomilla niin mun täytyy vaan oppia ohjaamaan sitä takaa, niinku kyllä usein teenkin. Nitalla toimii  takaaleikkaukset tosi hyvin. Puomin jälkeen heitto esteelle 16. jonka jälkeen takaaleikkaus ja toinen takaaleikkaus. Tota toista ei olis tarvinnu tehä, mut jos rata olis jatkunu vielä vasemmalle niin olisin sen takia käyttäny takaaleikkausta ja halusin sen niin tehä. Rata tuntu hyvälle, harmittaa vaan ku oon sillon alussa jättäny noi kontaktit niin huonolle pohjalle. Nyt niitä ei enää niin helposti muuteta. Olis vaan pitäny tehä paremmin se pohjatyö... Otettiin muuten kepit yhteensä kolme kertaa ja vauhtia löyty joka kerta, jess!