ei mennyt ihan vaivattomasti. Nukuin pommiin vaikka olin siirtänyt kännykän kellon kesäaikaan. En ollut laittanut heärtystä, koska herään AINA ilman herätystä viimeistään klo.9. No enpä tietenkään tänään kun oli treenit sovittuna aamupäivälle. Heräsin klo.10.34 kun tajusin  että p***a, klo.11 oli treffit. Mitä sitä muutakaan kun viestiä lähettämään että voisko siirtää treenejä puolella tunnilla. Kiireellä nousin sängystä ja avasin verhot ja näin lumen maassa niin pienoinen masennus iski! Ei perhana, kevään piti alkaa ja mitä siellä maassa onkaan, murr! 

Käytin koirat pikaisesti ulkona, annoin Nitalle aamuruoan ja otin Demin mukaan ja treeneihin mars. Treffit tehtiin meille uudella hiekkaparkkiksella, Matinkylän liikenneympyrän luona. Nooa aloitti, onneksi koska olin edelleen pihalla ja vähän huonolla tuulella, inhoon nukkua pommiin siinä menee koko päivä pilalle. 

Demi teki omalla vuorollaan ruutua, hienosti löysi ruudun jo kerta, mutta palkkaa ei sitten millään meinannut löytää sad Seuraamista, jossa mä olin aivan surkea ja Demi näin ollen ei myöskään näyttänyt parastaan. Demi jätätti alkuun jolloin mä hidastin vauhtia ja siitä ei mitään hyvää seurannut. Muutama hyvä pätkä mahtui myös mukaan, mutta joo, ei siitä sen enempää. Ohjatun suuntia kapuloilla, ekaa kertaa. Otettiin vasenta, hyvin lähti vasemmalle, mutta ei eihan tarpeeks pitkälle menny, jäi ihmettelemään että mikä juttu tää on. Maltoin odottaa ja neiti bongasi sitten kapulan ja palautti laukalla. Uudestaan, edelleen pientä epävarmuutta, mutta muuten ok. Vikalla kerralla oikein hyvä, muisti jutskan ja nouti kapulan yes Liikkeestä maahan. Eka muutama peruuttaen, märällä alustalla, meni maahan ilman ongelmia. Sitten liikkeenomaisesti, hyvin. Vielä muutama peruuttaen vauhdilla, nopeasti menee maahan. Loppuun luoksetulo, Kirsi vei Demin kauas ja mä kutsuin muutaman kerran, kun oli paikoillaan lähti tänne-kutsusta lujaa, rikoin oman asennon ja otin askeleen toisella jalalla sivuun jotta näkee palkan olevan mun jalkojen takana. Tässä kohtaan himmasi reilusti, en tiedä hämääntykö tosta askeleesta tai jotain. Ens kerralla koitan luoksetuloa niin että palkka kauempana mun takana ja rikon asennon eritavalla, jos vaikka ton himmaamisen sais pois.

Iltapäivällä lähdin Ojankoon kattomaan maxi3 agikisoja, oltiin sovittu Jennin kanssa että tuun sinne kattomaan niiden ratoja ja saan samalla pipot mitkä oon aikaisemmin tilannu. Paljon oli hienoja ratoja, on se vaan makeeta kattoa taitavia koirakoita. Koirat oli mukana, koska paluumakalla kävin lenkillä Petikossa. Ärsyttävää kun tuolla Petikossa on edelleen niitä hiihtolatuja joka puolella. Vois lumi sulaa niin että pääsis minne vaan lenkkeilemään.